Just Another Blog

Are you thinking what I'm thinking?

Monday, November 21, 2005

Red Bull Promotional Girl

This post in written in Cantonese.

噚日影完畢業相過,去左銅鑼灣買野。行到公司對面街﹝百德新街﹞時,有一個女郎突然間殺過黎,打開心口……前既一個包包,拎出一罐「Red Bull」,仲立即開左佢畀我家姐。之後仲同我地解釋Red Bull有乜好。咁佢收尾仲畀多罐我添,咁我見佢咁辛苦,咪要左佢囉。

不過一飲落口,真係好難飲下,好似藥水味。應該比士多啤梨味既藥水好少少既,不過結果我地都係飲左幾啖就掉左囉。

P.S. 因為個promotion girl殺得咁突然,我都未睇清佢個樣同著乜衫添。如果想知既就唔好意思啦,自己去百德新街睇下仲會唔會有下一輪啦。不過我家姐話個cost都幾貴,每罐要十幾蚊架。

1 Comments:

Note that troll and spam comments will be deleted without any notification.

Post a Comment

<< Home